صدای مشتری : 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید
بخش صنعت و معدن عامل مولد اشتغال پایدار و موتور محرکه اقتصاد

به مناسبت روز صنعت و معدن:

بخش صنعت و معدن عامل مولد اشتغال پایدار و موتور محرکه اقتصاد

جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر دهم تیر ماه روز صنعت و معدن را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به پیش‌قراولان توسعه صنعتی استان، میسر شود.

 مدیرعامل گروه صنعتی با اشاره به دهم تیر ماه روز صنعت و معدن گفت: این روز، فرصت مناسبی است تا به مهم‌ترین موتور محركه‌ی اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن، نگاهی اندیشمندانه شود. چرا كه این بخش در مقام عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه، نقش بسزائی دارد.

جواد فشنگچی با تبریک  روز صنعت و معدن به تمامی صنعتگران و معدنکاران افزود: درحال حاضر صنایع ما با مشكلات عدیده ای روبرو است، از جمله این مسایل می توان به مشكل افزایش بی رویه مواد اولیه و هزینه ها که منجر به دشواری بر سر راه نوسازی واحدهای تولیدی، هزینه بالای تولید، نداشتن مشوق های صادراتی و مسایل دیگری از این دست را می توان در این زمینه برشمرد.

فشنگچی همچنین افزود : با وقوع انقلاب صنعتی، تقریبآَ در كلیه‌ی زمینه‌های صنعتی، كشاورزی، ساختمانی، داروئی، دفاعی، الكترونیك، بهداشتی...، مواد صنایع خوراکی به عنوان مواد اولیه یا مواد خام و همچنین توسعه‌ی صنایع، نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور بازی می‌كند و درمجموع یكی از ركن‌های اصلی در اقتصاد هركشور شمرده می‌شود.

وی تصریح کرد: توسعه و تعمیق ساخت داخل، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیرنفتی، توجه به حوزه صنایع آرد و غلات، استفاده از فناوری‌های نوین و محصولات دانش‌بنیان، افزایش شمار واحدهای R&D در کارخانجات و تامین منابع مالی و توسعه سرمایه‌گذاری را می توان از برنامه‌های مهم برای شعار امسال دانست.

تست سریع کرونای بیش از 100 نفر از کارکنان شرکت آرد اطهر انجام شد
تست رپید کرونای شرکت آرد اطهر در راستای طرح شهید قاسم سلیمانی با هماهنگی واحد بهداشت حرفه ای و امور منابع انسانی و اداری این شرکت انجام شد.