صدای مشتری : 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید
صاحبان صنایع به عنوان سرداران جبهه تولید
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و چند تن از مسئولین استانی و شهرستانی روز پنج شنبه از کارخانه اطهربافت بازدید کرد .

در جریان بازدید از کارخانه اطهربافت؛

صاحبان صنایع به عنوان سرداران جبهه تولید

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و چند تن از مسئولین استانی و شهرستانی روز پنج شنبه از کارخانه اطهربافت بازدید کرد.


نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر ضمن بازدید از این کارخانه با تاکید بر لزوم پیگیری  مسئولین برای رفع مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی افزود: وضعیت اقتصادی کشور چندان مناسب نیست و با توجه به این که معیشت مردم در شرایط کنونی نشان دهنده این وضعیت می باشد، باید مسوولین در جهت حل مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند.

علیزاده با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم در کشور گفت: ما خادم تولیدکنندگان در عرصه اقتصادی در شرایط کنونی هستیم و به افرادی که در این وضعیت اقتصادی حتی یک شغل ایجاد می کنند، باید کمک کنیم.

حبیب امین زاده رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی با بیان رشد ۲۸ درصدی صادرات غیر نفتی از استان گفت : امروز ، صاحبان صنایع به عنوان سرداران جبهه تولید مانند سرداران جبهه جنگ تحمیلی با مقاومت و ایثار و مدیریت مشکلات، سربلند از عرصه تحریم‌ها هستند.

مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با اشاره به ظرفیت بالای شهرک صنعتی شهرستان عجب شیر بیان کرد: این شهرک یکی از شهرک‌های صنعتی فعال استان آذربایجان شرقی است که دارای رشد جذب سرمایه گذاری مطلوبی می‌باشد.

وی با بیان چشم انداز اطهر بافت گفت: فاز دوم کارخانه اطهربافت در نیمه اول سال 1400 با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهید گردید.

جواد فشنگچی با اشاره به ماشین آلات مدرن و مواد اولیه مرغوب گفت: کیفیت بافت پارچه های شرکت از کیفیت منحصر بفردی برخوردار بوده بطوریکه کمترین ریزش مواد داخل کیسه علی الخصوص در صنایع‌های مختلف داشته و رضایت مندی شرکت ها را در پی داشته و محصولات شرکت جایگاه ویژه ای در میان شرکت های آرد سازی داخل و خارج از کشور پیدا کرده است.

قابل ذکر است کارخانه اطهر بافت از مجموعه شرکتهای گروه صنعتی اطهر در راستای رفع نیازهای صنایع مختلف کشور در دهه  فجر سال 96 بدست مسئولان کشوری و استانی در شهرستان عجبشیر با ظرفیت تولید 6000 تن در سال به صورت رسمی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون با دارا بودن 100  نفر پرسنل و با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها ، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی به تولید انواع رول کیسه پلی پروپیلن، کیسه پلی پروپیلنی ساده ، لمینت دار و چاپدار، کیسه های کامپوزیت سه لایه کاغذی و کیسه های سه لایه OPP در ابعاد و اوزان مختلف مشغول می باشد.

جشن بزرگداشت روز جهانی کارگر 1402
گروه صنعتی اطهر